System, który zmienia biuro w centrum zysków. Najlepszy system z największą ilością funkcji na rynku

Dedykowany do kompleksowego zarządzania biurem wirtualnym, sekretariatem i korespondencją.
Ocena 4.9 przez 2500+ opinii

Wirtualne biuro, realne korzyści – zautomatyzuj zarządzanie i skaluj swój biznes na nowy poziom!

Gotowa, skalowalna platforma do wirtualnego biura z personalizacją i rozbudową

1. Maksymalna wydajność: Jeden pracownik jest w stanie obsłużyć powyżej 1000 klientów!
2. Pracuj pod własną marką (White Label) i buduj własną wartość.
3. Uruchamiaj wiele dodatkowych produktów na jakich zwiększasz swoje przychody.
4. Pełna automatyzacja obiegu dokumentów w firmie.
5. Automatyczna wysyłka komunikatów, rezerwacje i fakturowanie.

Automatyzacja uzupełnianie danych

MetaPlace to rewolucja w obsłudze klienta. Wprowadzanie danych, fakturowanie i generowanie umów przestaje być źródłem błędów i strat czasu Twojego biura.

Koniec z ręcznym przepisywaniem. Dane firmy pobierasz bezpośrednio z GUS oraz weryfikujesz status VAT i VIES za pomocą jednego kliknięcia.

Automatyczne generowanie umów i faktur na podstawie zweryfikowanych danych – oszczędność minut na każdym kliencie.
Wszystkie procesy dostępne zdalnie, z pełnym monitoringiem w systemie. Minimalizujesz czas obsługi i eliminujesz ryzyko błędów ludzkich nawet o 95%.

Zarządzanie korespondencją

Moduł MetaPlace bezpieczny odbiór to cyfrowa rewolucja w zarządzaniu wydawaniem korespondencji. Uprość procedury, zachowując 100% transparentności i kontroli nad obiegiem ważnych dokumentów.

Kluczem jest Jednorazowy Kod Dostępu. System wysyła kod mailowo, dając właścicielowi pełną władzę nad decyzją, kto i kiedy może odebrać przesyłkę.

Usprawnienie wydawania wymaga minimum danych. Wystarczy weryfikacja kodu oraz data odebrania, by cała procedura została natychmiast zarejestrowana w systemie.
Zapewnij swoim dokumentom profesjonalny i niezawodny obieg. Od teraz to właściciel decyduje, nie chaos.

Komunikacja z klientami

MetaPlace centrum komunikacji to Twój niezawodny partner w zarządzaniu kontaktem z klientem. Koniec z czasochłonną, manualną korespondencją!

Zaznacz całą bazę lub wybrane segmenty i wyślij zbiorczą informację jednym kliknięciem.

Klienci zalegają z płatnością lub odbiorem korespondencji? Stwórz segment, wyślij spersonalizowaną wiadomość, która zachęci ich do działania i odzyskaj kontrolę nad obiegiem dokumentów.

Zawsze szybko, sprawnie i profesjonalnie. Utrzymuj wysokie standardy komunikacji, minimalizując wysiłek biura.

Usługi dodatkowe

Moduł MetaPlace usługi dodatkowe eliminuje straty powstałe w wyniku niezarejestrowanych prac. Koniec z ryzykiem, że wykonana na kliencie usługa dodatkowa nie zostanie zafakturowana na koniec miesiąca.

Nasza przejrzysta i intuicyjna tabela pozwala personelowi na błyskawiczne dodanie każdej wykonanej czynności do zlecenia. Od teraz masz pełną kontrolę i transparentność nad każdym dodatkowym kosztem.

Twój dedykowany system do obsługi wirtualnego biura. Szybciej, taniej, pod Twoją marką!

Własny branding i moduły
Wdrażaj system pod własną marką, dobieraj zestaw funkcji – korespondencja, archiwizacja, fakturowanie, windykacja, rezerwacja sal

Formularz kontaktowy

Kontakt

Wypełnij formularz

Zostaw do siebie kontakt a nasz opiekun klienta skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h w celu ustalenia Twoich potrzeb i naszych możliwości.
Kontakt

Jak wygląda proces wdrożenia systemu metaOFFICE?
Proces wdrożenia trwa od 2 do 8 tygodni w zależności od wielkości biura. Rozpoczynamy od analizy Twoich potrzeb, następnie konfigurujemy system i migrujemy dane. Szkolimy zespół i uruchamiamy system etapami, by zapewnić płynne przejście. Przez cały czas masz dedykowanego opiekuna.