Rozpocznijmy podróż, która pozwoli zrealizować Twoją wizję! Kliknij by wysłać formularz
System, który zmienia biuro w centrum zysków. Najlepszy system z największą ilością funkcji na rynku
Dedykowany do kompleksowego zarządzania biurem wirtualnym, sekretariatem i korespondencją.
Ocena 4.9 przez 2500+ opinii
Wirtualne biuro, realne korzyści – zautomatyzuj zarządzanie i skaluj swój biznes na nowy poziom!

Gotowa, skalowalna platforma do wirtualnego biura z personalizacją i rozbudową
1. Maksymalna wydajność: Jeden pracownik jest w stanie obsłużyć powyżej 1000 klientów!
2. Pracuj pod własną marką (White Label) i buduj własną wartość.
3. Uruchamiaj wiele dodatkowych produktów na jakich zwiększasz swoje przychody.
4. Pełna automatyzacja obiegu dokumentów w firmie.
5. Automatyczna wysyłka komunikatów, rezerwacje i fakturowanie.
2. Pracuj pod własną marką (White Label) i buduj własną wartość.
3. Uruchamiaj wiele dodatkowych produktów na jakich zwiększasz swoje przychody.
4. Pełna automatyzacja obiegu dokumentów w firmie.
5. Automatyczna wysyłka komunikatów, rezerwacje i fakturowanie.
Automatyzacja uzupełnianie danych
MetaPlace to rewolucja w obsłudze klienta. Wprowadzanie danych, fakturowanie i generowanie umów przestaje być źródłem błędów i strat czasu Twojego biura.
Koniec z ręcznym przepisywaniem. Dane firmy pobierasz bezpośrednio z GUS oraz weryfikujesz status VAT i VIES za pomocą jednego kliknięcia.
Automatyczne generowanie umów i faktur na podstawie zweryfikowanych danych – oszczędność minut na każdym kliencie.
Wszystkie procesy dostępne zdalnie, z pełnym monitoringiem w systemie. Minimalizujesz czas obsługi i eliminujesz ryzyko błędów ludzkich nawet o 95%.
Koniec z ręcznym przepisywaniem. Dane firmy pobierasz bezpośrednio z GUS oraz weryfikujesz status VAT i VIES za pomocą jednego kliknięcia.
Automatyczne generowanie umów i faktur na podstawie zweryfikowanych danych – oszczędność minut na każdym kliencie.
Wszystkie procesy dostępne zdalnie, z pełnym monitoringiem w systemie. Minimalizujesz czas obsługi i eliminujesz ryzyko błędów ludzkich nawet o 95%.


Zarządzanie korespondencją
Moduł MetaPlace bezpieczny odbiór to cyfrowa rewolucja w zarządzaniu wydawaniem korespondencji. Uprość procedury, zachowując 100% transparentności i kontroli nad obiegiem ważnych dokumentów.
Kluczem jest Jednorazowy Kod Dostępu. System wysyła kod mailowo, dając właścicielowi pełną władzę nad decyzją, kto i kiedy może odebrać przesyłkę.
Usprawnienie wydawania wymaga minimum danych. Wystarczy weryfikacja kodu oraz data odebrania, by cała procedura została natychmiast zarejestrowana w systemie.
Zapewnij swoim dokumentom profesjonalny i niezawodny obieg. Od teraz to właściciel decyduje, nie chaos.
Kluczem jest Jednorazowy Kod Dostępu. System wysyła kod mailowo, dając właścicielowi pełną władzę nad decyzją, kto i kiedy może odebrać przesyłkę.
Usprawnienie wydawania wymaga minimum danych. Wystarczy weryfikacja kodu oraz data odebrania, by cała procedura została natychmiast zarejestrowana w systemie.
Zapewnij swoim dokumentom profesjonalny i niezawodny obieg. Od teraz to właściciel decyduje, nie chaos.
Komunikacja z klientami
MetaPlace centrum komunikacji to Twój niezawodny partner w zarządzaniu kontaktem z klientem. Koniec z czasochłonną, manualną korespondencją!
Zaznacz całą bazę lub wybrane segmenty i wyślij zbiorczą informację jednym kliknięciem.
Klienci zalegają z płatnością lub odbiorem korespondencji? Stwórz segment, wyślij spersonalizowaną wiadomość, która zachęci ich do działania i odzyskaj kontrolę nad obiegiem dokumentów.
Zawsze szybko, sprawnie i profesjonalnie. Utrzymuj wysokie standardy komunikacji, minimalizując wysiłek biura.
Zaznacz całą bazę lub wybrane segmenty i wyślij zbiorczą informację jednym kliknięciem.
Klienci zalegają z płatnością lub odbiorem korespondencji? Stwórz segment, wyślij spersonalizowaną wiadomość, która zachęci ich do działania i odzyskaj kontrolę nad obiegiem dokumentów.
Zawsze szybko, sprawnie i profesjonalnie. Utrzymuj wysokie standardy komunikacji, minimalizując wysiłek biura.


Usługi dodatkowe
Moduł MetaPlace usługi dodatkowe eliminuje straty powstałe w wyniku niezarejestrowanych prac. Koniec z ryzykiem, że wykonana na kliencie usługa dodatkowa nie zostanie zafakturowana na koniec miesiąca.
Nasza przejrzysta i intuicyjna tabela pozwala personelowi na błyskawiczne dodanie każdej wykonanej czynności do zlecenia. Od teraz masz pełną kontrolę i transparentność nad każdym dodatkowym kosztem.
Nasza przejrzysta i intuicyjna tabela pozwala personelowi na błyskawiczne dodanie każdej wykonanej czynności do zlecenia. Od teraz masz pełną kontrolę i transparentność nad każdym dodatkowym kosztem.
Twój dedykowany system do obsługi wirtualnego biura. Szybciej, taniej, pod Twoją marką!

Własny branding i moduły
Wdrażaj system pod własną marką, dobieraj zestaw funkcji – korespondencja, archiwizacja, fakturowanie, windykacja, rezerwacja sal
Stały dostęp do danych
Szybki start




